•       Continuarea  politicii Grădiniţei de îmbinare echilibrată şi coerentă a  tradiţiei cu  inovaţia  educaţională; formarea  graduală, a  fiecarui  cadru  didactic, în  fiecare  an şcolar, în vederea  instrumentării  personalului  cu  metode  şi   tehnici de  plasare a copilului în centrul demersului  didactic (metode  interactive) prin cel  puţin 40  de credite de  formare.
•       Redimensionarea managementului la  nivelul  grădiniţei  şi  al  clasei, în  perspectiva  egalizării  şanselor, a  educaţiei  interculturale, sub deviza ”Valori în  armonie, pentru  mileniul trei”, realizarea  unui model  posibil.
•       Modernizarea bazei didactico-materiale 
•       Instaurarea  deplină a unui  climat de  siguranţă  şi libertate spirituală pentru  preşcolarii  noştri.
•       Realizarea  unei unităţi Comunitate-Grădiniţă, în vederea susţinerii Grădiniţei  ca  sursã  pentru dezvoltarea  Comunităţii; dezvoltarea grădiniţei, prin  proiecte, în  parteneriat.
 
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu