• Continuarea politicii Grădiniţei de îmbinare echilibrată şi coerentă a tradiţiei cu inovaţia educaţională; formarea graduală, a fiecarui cadru didactic, în fiecare an şcolar, în vederea instrumentării personalului cu metode şi tehnici de plasare a copilului în centrul demersului didactic (metode interactive) prin cel puţin 40 de credite de formare.
• Redimensionarea managementului la nivelul grădiniţei şi al clasei, în perspectiva egalizării şanselor, a educaţiei interculturale, sub deviza ”Valori în armonie, pentru mileniul trei”, realizarea unui model posibil.
• Modernizarea bazei didactico-materiale
• Instaurarea deplină a unui climat de siguranţă şi libertate spirituală pentru preşcolarii noştri.
• Realizarea unei unităţi Comunitate-Grădiniţă, în vederea susţinerii Grădiniţei ca sursã pentru dezvoltarea Comunităţii; dezvoltarea grădiniţei, prin proiecte, în parteneriat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu